Loading Posts...

Jeszcze nie koniec, to film zbudowany na strachu. Ów strach budzi człowiek gotowy zrobić wszystko, by odzyskać kobietę, która z kolei chce od niego odejść i uciec przed jego agresywnym zachowaniem.

Postać Antoine’a jest źródłem ciągłego zagrożenia dla wszystkich wokół niego. Kobiety, które doświadczyły przemocy domowej, jak bohaterka grana przez Léę Drucker, żyją w ciągłym stanie podwyższonego pogotowia. Doskonale wiedzą, że zagrożenie może pojawić się wszędzie i w dowolnym momencie ― a wtedy nikt nie jest bezpieczny”. Tysiące ludzi przeżywa tę sytuację każdego dnia.

Niecierpliwa, aczkolwiek zachowująca pokerową twarz sędzia wysłuchuje prawników rozbitego małżeństwa, Miriam i Antoine’a Bessonów, toczącego bój o prawa do opieki nad dziećmi. Żadna z osób obecnych na sali rozpraw nie wydaje się szczególnie przejmować losem Joséphine, jako że dziewczyna właśnie wchodzi w wiek pełnoletni.

Ale 11-letni Julien to co innego. Wszyscy zdają się koncentrować na jego potrzebach i pragnieniach. Chłopiec nie jest obecny na spotkaniu, jednak zostaje odczytane jego oświadczenie, wedle którego nie chce utrzymywać żadnego kontaktu z ojcem.

Miriam składa także wniosek o wyłączną opiekę z powodu rzekomej przemocy, jakiej Antoine miał się dopuścić wobec ich córki. Mężczyzna odrzuca oskarżenia i przedstawia własną wersję wydarzeń. Istotnie, nie ma żadnych dowodów, by wyrządził jakąkolwiek krzywdę fizyczną Joséphine. Julien staje się zakładnikiem narastającego konfliktu pomiędzy rodzicami. Przyparty do muru stara się zapobiec najgorszemu.


Leave a Comment